1. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

Corona uitbraak veelgestelde vragen

Bij Best Western Zaan Inn zijn wij ons zeer bewust van de situatie die is ontstaan door de corona virus uitbraak. Deze pagina bevat informatie voor huidige en toekomstige gasten. Heeft u na het lezen van deze pagina nog vragen? Neem dan contact met ons op. Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Welke voorzorgsmaatregelen hebben wij genomen tegen het corona virus?

De gezondheid van onze medewerkers en gasten is onze hoogste prioriteit. Daarom hebben wij verschillende maatregelen getroffen. Zo hebben wij onze hygiëne voorschriften aangepast en zijn we extra alert op de gezondheid van onze medewerkers en gasten.  Dit betekent ook dat wij tijdelijk geen hand meer geven bij ontvangst of andere momenten. Verder moedigen wij gasten en onze medewerkers aan om de richtlijnen van het RIVM te volgen. Ook hebben wij onze schoonmaak protocol aangescherpt. Ons restaurant blijft momenteel gesloten. Ontbijt serveren wij op de kamer, of in een take-away zak.

Wat betekent dit voor uw verblijf in Best Western Zaan Inn?

Alle attracties en evenementen met een groepering van maximaal 100 personen mogen open blijven. Grotere musea en andere attracties zijn daarom gesloten tot in ieder geval 6 april 2020. Horecagelegenheden zoals restaurants en bars zijn verplicht hun deuren te sluiten tot in ieder geval 6 april 2020. Hotels mogen dus wel geopend blijven. Ook winkels en het openbare vervoer blijven gewoon open. Vraag onze medewerkers naar tips over kleinschalige attracties en evenementen.

Wordt er nog ontbijt en diner geserveerd?

Momenteel zijn alle restaurants en café’s in Nederland gesloten. Dit betreft ook ons eigen restaurant. Het ontbijt wordt echter wel aangeboden in een take-away zak. Zo kunt u zelf kiezen waar u uw ontbijt wilt nuttigen. Ook hanteren wij een beperkte kaart voor het diner. U kunt uw bestelling plaatsen en afhalen in het restaurant. Het nuttigen van ontbijt, diner or drankjes in ons restaurant is dus niet toegestaan.

Hoe kan ik mijn verblijf annuleren?

Wanneer u een flexibel tarief heeft geboekt kunt u uw reis annuleren tot 1 dag voor de dag van aankomst (lokale tijd). Neem hiervoor contact op met de aanbieder waarbij u geboekt heeft. Heeft u direct bij ons hotel geboekt? Neem dan direct contact met ons op via res@zaaninn.eu of telefoonnummer +31 (0)75 30 30 340.

Voor niet-restitueerbare tarieven geldt dat u bij annulering uw geld niet terug krijgt. In bepaalde gevallen kunt u uw reservering verzetten of krijgt u een tegoedbon. Neem hierover per email contact op met onze reserveringsafdeling: res@zaaninn.eu We raden u ook aan om contact op te nemen met uw reisverzekering als u wilt weten of zij dit vergoeden.

Zijn er besmettingen bekend bij onze medewerkers of gasten?

Er is geen enkele besmetting bij medewerkers of gasten. Wij blijven extra alert op de gezondheid van onze medewerkers en gasten. Wij blijven de ontwikkelingen, maatregelen en voorschriften omtrent het corona virus nauwgezet volgen en doen alles wat we kunnen om onze medewerkers en gasten hierover zo goed mogelijk te informeren.

Welke maatregelen zijn er genomen door de Nederlandse overheid?

De overheid geeft dagelijks updates over de maatregelen die ze neemt om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Wij volgen de website van het RIVM (Rijks Instituut voor de Volksgezondheid & Milieu) om op de hoogte te blijven: https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus.