Veelgestelde vragen
Op zoek naar antwoorden?
Reserveringen
In veel gevallen kan dit direct online bijvoorbeeld via booking.com. Mocht de reservering gemaakt zijn via de website van het hotel, dan kunt u contact opnemen met de receptie van het hotel.
Tot twee kinderen gratis (leeftijd 3 en jonger) voor elke twee betalende volwassenen in bestaand beddengoed. Maaltijdkosten kunnen van toepassing zijn.
Wij bieden fiets-, culturele arrangementen en meer. Bekijk onze aanbiedingenpagina voor een volledig overzicht van de mogelijkheden.
Betalingen
Als u een niet-restitueerbaar tarief heeft geboekt, is betaling onmiddellijk vereist, in welk geval het hotel vereist dat de betaling wordt gedaan met een creditcard. In uitzonderlijke gevallen kunnen ook bankoverschrijvingen worden geaccepteerd. We accepteren verder bankpassen. We accepteren contant geld, alleen exacte bedragen.
Als een betaling of pre-autorisatie wordt uitgevoerd door een derde partij tijdens het maken van een reservering en/of de naam van de creditcardhouder verschilt van de naam van de boeker en/of gasten, zal het hotel waarschijnlijk een gescande kopie van het identiteitsbewijs van de kaarthouder vragen evenals een ondertekende autorisatiebrief van de kaarthouder met zijn/haar akkoord over het gebruik van de creditcard voor de reservering.
Als een derde partij de reservering bij aankomst wil betalen, is dat geen probleem.
Toeristenbelasting is een gemeentelijke belasting voor betaalde accommodaties in Zaandam. Het stadsbestuur van Zaandam eist dat elke toerist €7,54 per persoons, per nacht toeristenbelasting betaalt voor accommodatie om de stad en haar faciliteiten te verbeteren.
Aankomst
Parkeren kan al vanaf €15. Voor onze Best Western Elite leden is parkeren tijdens hun verblijf helemaal gratis.
Je kunt hier vooraf een parkeerplaats reserveren.
Tijdens het verblijf
Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in ons hotel. Heeft u een blindengeleidehond, neem dan vooraf contact met ons op.
Er is een toegestane rookruimte buiten het hotel.
Onze mindervalide kamer is uitgerust met extra voorzieningen zoals een ruime aangepaste badkamer en een alarmsysteem om u een zorgeloos verblijf in ons hotel te bieden.
Ons restaurant serveert een uitgebreid ontbijtbuffet, pizza en verse, lunch en diner.
Bekijk de openingstijden hier.
Reserveer uw ontbijt vooraf voor € 16 per persoon.
Ja, er staat altijd iemand voor u klaar om u te helpen.
Lees hier meer over wat we onze zakelijke gasten te bieden hebben.
Wij bieden fietsverhuur voor slechts € 18 per persoon per dag. Neem contact met ons op bij de receptie voor meer informatie.
Vertrek
Uitchecken kan tot 12:00 uur.
Ja. We hebben bagageopslag beschikbaar. Neem contact met ons op bij de receptie om bagageopslag te regelen na het uitchecken.
Op basis van beschikbaarheid is een late check out mogelijk. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.
Eerder vertrek is geen probleem. De annuleringsvoorwaarden zijn dan van toepassing.
Tarieven
Bij een flexibel tarief, mag u de boeking annuleren tot 16:00 uur op de dag van aankomst.
Bij een niet-resitueerbaar tarief, worden 100% van de verblijfskosten afgeschreven op de dag van boeken. Mocht er een annulering of no-show zijn, dan zal er geen terugbetaling zijn. Het bedrag wordt vooraf afgeschreven voor het totale verblijf. Het wijzigen van data is ook niet mogelijk.