Veelgestelde vragen
Op zoek naar antwoorden?

Zoek niet verder. We hebben alle meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Reserveringen

Hoe wijzig of annuleer ik een reservering?
Het wijzigen of annuleren van uw reservering is afhankelijk van de reservering die u heeft gemaakt. Indien u via onze eigen website heeft geboekt en met een flexibel tarief, kunt u uw verblijf tot 16.00 uur op de aankomstdatum kosteloos annuleren. Dit is echter niet van toepassing op niet-restitueerbare tarieven en boekingen die niet rechtstreeks bij het hotel zijn gemaakt. Neem voor deze laatste boekingen contact op met het bedrijf waar u uw reservering heeft gemaakt.

Betalingen

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Als u een niet-restitueerbaar tarief heeft geboekt, is betaling onmiddellijk vereist, in welk geval het hotel vereist dat de betaling wordt gedaan met een creditcard. In uitzonderlijke gevallen kunnen ook bankoverschrijvingen worden geaccepteerd. We accepteren verder bankpassen. We accepteren contant geld, alleen exacte bedragen.

Aankomst

Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 14:00 uur. 
 

Tijdens het verblijf

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in ons hotel. Heeft u een blindengeleidehond, neem dan vooraf contact met ons op.

 

Vertrek

Tot hoe laat kan ik uitchecken?

Uitchecken kan tot 12:00 uur.

 

Tarieven

Wat zijn de voorwaarden van een flexibel tarief?

Bij een flexibel tarief, mag u de boeking annuleren tot 16:00 uur op de dag van aankomst.